مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-12اقتصادي

فراخوان «تئاتر 19» برای عصر فاصله گذاری اجتماعی


عمارت نوفل لوشاتو برای اجرای تئاترهایی متناسب با عصر فاصله گذاری اجتماعی در زمانه شیوع کرونا، فراخوانی با عنوان «تئاتر 19» منتشر کرد.

- عمارت نوفل لوشاتو برای اجرای تئاترهایی متناسب با عصر فاصله گذاری اجتماعی در زمانه شیوع کرونا، فراخوانی با عنوان تئاتر 19 منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی عمارت نمایشی نوفل لوشاتو، آغاز فصل جدید فعالیت های این عمارت همچون دیگر مجموعه های نمایشی زیر سایه کرونا قرار گرفته است؛ ویروسی که تمامی ارکان زیست آدمی را در سرتاسر جهان دست خوش تغییراتی اساسی کرده و پیش بینی می شود تا مدت ها آثارش را باقی خواهد گذاشت.

به همین منظور، عمارت نوفل لوشاتو اقدام به تدوین و انتشار فراخوانی متفاوت از سال های پیشین و متناسب با مقتضیات عصر فاصله گذاری اجتماعی کرده است.

این فراخوان شامل بخش های تئاتر صحنه ای، مونولوگ، دیگرگونه های اجرایی و پژوهش خواهد بود که مرحله نخست آن به پذیرش ایده در بخش دیگرگونه های اجرایی اختصاص دارد.

در هفته های آتی، فراخوان بخش های دیگر هم منتشر خواهد شد.

متن این فراخوان به شرح زیر است: فراخوان در چند مرحله و در بخش های متنوع و مختلف (همچون تئاتر صحنه ای، مونولوگ، دیگرگونه های اجرایی، پژوهش) تدوین و برای فعالان عرصه تئاتر منتشر می شود که اولین مرحله از این پروسه چندماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان «تئاتر 19» برای عصر فاصله گذاری اجتماعی

فراخوان «تئاتر 19» برای عصر فاصله گذاری اجتماعی