مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-12پزشكي

به 500 سی سی از پلاسمای بهبودیافتگان کووید 19 نیازمندیم


اهدای پلاسما برای بهبود یافتگان کووید 19 هیچ گونه خطر و عارضه ای ندارد و این افراد بدون نگرانی می توانند با گذشت 28 روز از اهدای پلاسمای اول مجدداً برای اهدای پلاسما اقدام کنند.

- ایسنا/البرز مدیرکل انتقال خون البرز گفت: اهدای پلاسما برای بهبود یافتگان کووید 19 هیچ گونه خطر و عارضه ای ندارد و این افراد بدون نگرانی می توانند با گذشت 28 روز از اهدای پلاسمای اول مجدداً برای اهدای پلاسما اقدام کنند.

میر محمد علی حسینی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پلاسمای بهبودیافتگان بیماری کووید 19 دارای نوعی آنتی بادی است که در درمان بیماران کرونایی تاثیر زیادی دارد و می تواند نجات بخش جان این افراد باشد.

وی ادامه داد: افرادی که این بیماری را پشت سر گذاشته اند، 28 روز پس از بهبودی می توانند با مراجعه به اداره کل انتقال البرز با اهدای 500 سی سی از پلاسمای خون خود حیات دوباره به بیماران کرونایی باشند.

وی افزود: اهدای پلاسما برای بهبود یافتگان کووید 19 هیچ گونه خطر و عارضه ای ندارد و این افراد بدون نگرانی می توانند با گذشت 28 روز از اهدای پلاسمای اول مجدداً برای اهدای پلاسما اقدام کنند.

این مسئول با اشاره به شرایط اهدای پلاسما برای این بیماران توضیح داد: شرایط اهدای پلاسما مثل اهدای خون است و هر بهبود یافته ای که در رده سنی 18 تا 65 سال قرار دارد و از سل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به 500 سی سی از پلاسمای بهبودیافتگان کووید 19 نیازمندیم

به 500 سی سی از پلاسمای بهبودیافتگان کووید 19 نیازمندیم