مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-12سياسي

تصمیم درباره برگزاری آزمون ها بعد از تصویب در ستاد ملی کرونا اعلام می شود


معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه هر گونه تصمیم در رابطه با آزمون ها بعد از تصویب ستاد ملی کرونا اعلام خواهد شد، گفت: تنها چیزی که در حال حاضر می توان اعلام کرد این است که نظرات کارشناسی و توجه به سلامت مردم در حال انجام است و به زودی نظر نهایی اعلام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، علی اکبر حقدوست، معاون آموزشی وزارت بهداشت با بیان این که موضوع کنکور و امتحانات کشوری موضوعی چند وجهی است که باید تمامی زوایای آن به دقت ارزیابی شود و به سادگی نمی توان در این مورد تصمیم گیری کرد، گفت: بحث سلامت داوطلبین و مجریان برگزاری بسیار مهم است و باید حتما به دقت مد نظر باشد؛ در عین حال آرامش جامعه و توجه به مطالبات عموم مردم نیز در کنار بحث های تکنیکال اهمیت دارد.

وی گفت: بر اساس بحث های گسترده و سناریوهای مختلف قابل تصور، لازم است با تفاهم وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین سازمان سنجش کشور تصمیم گیری نهایی انجام شود و قطعا به محض نهایی شدن این تصمیمات، اطلاع رسانی خواهد شد تا مردم عزیز و داوطلبان محترم در کوتاه ترین زمان ممکن در جریان موضوع قرار گیرند.

حق دوست یادآور شد: صحبت هایی که تاکنون انجام شده بیشتر بحث های فنی و تحلیل های فردی است و جمع بندی نهایی بر اساس پیشنهادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم درباره برگزاری آزمون ها بعد از تصویب در ستاد ملی کرونا اعلام می شود

تصمیم درباره برگزاری آزمون ها بعد از تصویب در ستاد ملی کرونا اعلام می شود