مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-12سياسي

روش کالابرگ یا کارت الکترونیکی طرح زودبازده مجلس برای مقابله با گرانی ارزاق عمومی


عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس با اشاره به برنامه های مختلف مجلس یازدهم برای مقابله به گرانی ها گفت: روش کالابرگ یا کارت الکترونیکی را برای تحویل کالاهای اساسی به عنوان طرحی برای برطرف کردن مشکل تهیه ارزاق عمومی به صورت کوتاه مدت برای افراد آسیب پذیر پیشنهاد داده ام.

- جبار کوچکی نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه مشکلات اقتصادی و گرانی های به وجود آمده، سفره های زیادی را تحت تأثیر قرار داده است، اظهار کرد: متأسفانه گرانی کالاها و جهش قیمت آن ها، از گرانی گذشته و به صورت جهشی مردم را در تهیه ارزاق عمومی، دچار مشکل کرده است.

وی با اشاره به برنامه های مختلف مجلس و پیگیری دقیق نمایندگان برای رفع نابسامانی های اقتصادی گفت: یکی از برنامه های مجلس سؤال از رییس جمهور است که اگر مصلحت باشد و انجام بگیرد، در ساختار اجرایی کشور یک تنوع، شتاب و رویکرد انقلابی ایجادشده که بر اساس آن رفع مشکلات سرعت بیشتری به خود می گیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خصوص برطرف کردن مشکل تهیه ارزاق عمومی به صورت کوتاه مدت برای افراد آسیب پذیر و کم بضاعت طرحی ارائه شده است، گفت: روش کالابرگ یا کارت الکترونیکی برای تحویل کالاهای اساسی مانند گوشت، مرغ، برنج، پنیر و ارزاق عمومی که مردم به شدت نیازمند آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش کالابرگ یا کارت الکترونیکی طرح زودبازده مجلس برای مقابله با گرانی ارزاق عمومی

روش کالابرگ یا کارت الکترونیکی طرح زودبازده مجلس برای مقابله با گرانی ارزاق عمومی