مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-12سياسي

کمبود امکانات اعزام روحانی به روستاهای همدان را مشکل کرده است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بااشاره به وجود یک هزار و 100 روستا در استان همدان گفت: تنها 165 خانه عالم در روستاهای همدان ساخته شده و امکانات حضور روحانی در روستاها کافی نیست.

- حجت الاسلام محمدهادی نظیری در گفتگو با خبرنگار مهر پیرامون اقدامات انجام شده برای ساماندهی حضور روحانیون در روستاها عنوان کرد: سه عامل در استقرار طلبه در فضای روستا نقش دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اولین عامل محل سکونت برای طلبه و وجود خانه عالم است، به مشکلات محل سکونت روحانیون اشاره کرد و گفت: معمولاً در فضای روستایی خانه اجاره ای پیدا نمی شود کما اینکه چندین سال است هیچ اعتباری برای ساخت خانه عالم لحاظ نشده و یا اعتبارات بسیار اندک بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان بابیان اینکه سال 98 تعدادی ساخت و ساز خانه عالم در روستا توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) لحاظ شد و اعتباری برای ساخت خانه عالم اختصاص یافت، گفت: دولت تنها در تکمیل پروژه های نیمه تمام ورود کرده است.

وی بابیان اینکه در حوزه تعمیر و نگهداری خانه عالم نیز با مشکل مواجه هستیم، گفت: در سیل سال گذشته برخی خانه های عالم روستایی دچار آسیب شد اما اعتباری برای تعمیر آنها نداریم و از آنجا که دولت در این زمینه اوراقی در اختیار قرار می دهد و پول نقد نیست، کمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود امکانات اعزام روحانی به روستاهای همدان را مشکل کرده است

کمبود امکانات اعزام روحانی به روستاهای همدان را مشکل کرده است