مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-12سياسي

چرا موسوی خویینی ها نسبت به گرانی دلار سکوت کرده است؟


 کسانی که به مقام معظم رهبری نامه نوشتند، آیا دلار بالای 20 هزار تومان را نمی بینند یا آنکه سکوت ننگین اختیار کرده اند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در نطق میان دستور جلسه علنی امروز، اظهار داشت: هدف از برجام، رفع تحریم های ظالمانه بود اما چند سال مذاکره با غربی ها، نتیجه ای جز تحریم های شدیدتر، فشار اقتصادی بر مردم و دلار 20 هزار تومانی و سکه 10 میلیون تومانی نداشت.

وی بیان کرد: آقای روحانی! آیا این همان برجامی است که گفتید مسئولیت آن با من است؟ در شرایطی که ارزش یارانه مردم تنها 2 دلار شده است، همچنان به دنبال مذاکره هستید.

آیا شرم نمی کنید که با قاتل شهید سلیمانی مذاکره کنید؟ نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس تصریح کرد: آقای رییس جمهور! اعتراف دیرهنگام شما در کوتاهی از ساخت مسکن، قیمت آن را نجومی و دست نیافتنی کرده است.

آیا از قیمت گوشت، مرغ، تخم مرغ و لبنیات خبر دارید و می دانید که از سفره مردم حذف شده است؟ آیا این همان رونق اقتصادی است که به مردم وعده داده بودید؟ حسینی کیا همچنین خطاب به رییس جمهور گفت: آقای روحانی! آیا از وضعیت اسفبار زندگی کارگران و بازنشستگان باخبر هستید که برای ادامه زندگی مجبور هستند دوشیفت کار کنند؟ بهتر است به جای چشم امید به کدخدا، به خدا و جوانان پرتوان مملکت تکیه کنید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا موسوی خویینی ها نسبت به گرانی دلار سکوت کرده است؟

چرا موسوی خویینی ها نسبت به گرانی دلار سکوت کرده است؟