مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:102020-07-12سياسي

انتقاد نژادبهرام از تصمیمات ستاد کرونا/گویا در شرایط پساکرونا هستیم


عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با اشاره به شیوع کرونا در تهران گفت: با اینکه بیش از18 استان در وضعیت هشدار قرمز قرار دارند اما کماکان شرایط به نوعی مدیریت می شود که گویا در شرایط پسا کرونا قرارداریم.

- عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با اشاره به شیوع کرونا در تهران گفت: با اینکه بیش از18 استان در وضعیت هشدار قرمز قرار دارند اما کماکان شرایط به نوعی مدیریت می شود که گویا در شرایط پسا کرونا قرارداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا نژاد بهرام صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به عدم برقراری محدودیت های کرونایی گفت:روزانه به صورت میانگین شاهد بستری بیش از 600 بیمار جدید کرونایی و فوت 70 نفر هستیم که در این شرایط بحرانی پیک دوم کرونا در تهران کاملا مشهود است اما با این حال عدم پیش بینی ساز و کار اجرایی روشن بر نحوه عملیاتی کردن مصوبه اجباری شدن ماسک در محل های پرتردد نیز بر وخامت اوضاع اضافه کرده است.

نژاد بهرام با بیان اینکه تهران به عنوان پایتخت کشور با جمعیتی بالغ بر ده میلیون نفر در روز، متراکم ترین شهر ایران به شمار می رود، افزود: آمارها نشان می دهد قریب به 50درصد مردم تهران برای حضور در محل کار و 25درصد برای خرید روزانه از منزل خارج می شوند که با توجه به اینکه رعایت فاصله اجتماعی به دلیل تراکم بالای جمعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نژادبهرام از تصمیمات ستاد کرونا/گویا در شرایط پساکرونا هستیم

انتقاد نژادبهرام از تصمیمات ستاد کرونا/گویا در شرایط پساکرونا هستیم