مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-12اجتماعي

چهار مرکز مثبت زندگی در میبد راه اندازی می شود


رییس اداره بهزیستی شهرستان میبد از افتتاح و راه اندازی چهار مرکز مثبت زندگی در مناطق مختلف این شهر در هفته بهزیستی خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس اداره بهزیستی شهرستان میبد از افتتاح و راه اندازی چهار مرکز مثبت زندگی در مناطق مختلف این شهر در هفته بهزیستی خبر داد.

سید محسن فلاح در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک هفته بهزیستی از 21 تا 27 تیرماه که امسال با شعار شفافیت، تحول خدمت و ارتقاء سلامت اجتماعی در خانواده نام گذاری شده است، از افتتاح چهار مرکز مثبت زندگی در این هفته خبر داد و افزود: راه اندازی این مراکز با توجه به 1850 پرونده موجود در بهزیستی میبد و به منظور تسهیل خدمات رسانی به مددجویان و جامعه هدف بهزیستی برای اولین بار در شهرستان به تصویب رسید.

وی از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان را افتتاح اولین نمایشگاه دائمی تولیدات معلولان و مددجویان شهرستان در فضایی با 200 مترمربع، برگزاری دوره آموزشی با موضوع کووید 19 ویژه پرسنل خانه کودکان، برگزاری دوره آموزشی جهت مددکاران، برگزاری مسابقه ورزشی دارت بین کارمندان، توزیع نمادین سبد غذایی جهت مددجویان و معلولان، برگزاری دوره آموزشی ویژه مراجعان اورژانس خدمات اجتماعی، تقدیر از موسسات پیشگیری همکار در کاهش آسیب های اجتماعی کرونا، نواختن زنگ هفته بهزیستی در مهد بهار میبد ذکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار مرکز مثبت زندگی در میبد راه اندازی می شود

چهار مرکز مثبت زندگی در میبد راه اندازی می شود