مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-12اقتصادي

ذخایر مرغ به اندازه کافی است/تا پایان سال مشکلی نداریم


مدیرکل دفتر امور طیور وزارت جهاد گفت:در حال حاضر با ذخایرشرکت پشتیبانی امور دام، در گوشت مرغ کمبودی نداریم و با توجه به شیوع کرونا در کشور و کاهش مصرف آن، - میزان ذخایر افزایش پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، غلامرضا ملک نیا با حضور در بخش خبری 21 شنبه شب شبکه یک سیما گفت: قیمت مرغ از سوی وزارت جهاد کشاورزی به ستاد تنظیم بازار پیشنهاد می شود و کار گروه ستاد تنظیم بازار قیمت نهایی را اعلام می کند.

وی در خصوص اختلاف 50 درصدی قیمت گذاری گفت: این بخش مربوط به هزینه های کشتارگاه، سود عمده فروشی ها و همچنین سود عرضه کنندگان است که در ستاد تنظیم بازار محاسبه می شود.

ملک نیا افزود: در حال حاضر قیمت مرغ زنده حدود 10 هزار تومان و قیمت گوشت مرغ 15 هزار تومان با 5 درصد نوسان است که توسط استانداران قابل تغییر است.

مدیرکل دفتر امور طیور وزارت جهاد کشاورزی گفت: در دو ماه گذشته مشکلاتی در تأمین نهاده ها داشتیم که در روزهای اخیر توسط بانک مرکزی رفع شد.

وی اضافه کرد: در صورتی که نهاده ها به موقع تأمین شود در کاهش قیمت ها تأثیر گذار خواهد بود و نگرانی مرغداران را رفع خواهد کرد.

ملک نیا درباره توزیع ذخایر شرکت پشتیبانی هم گفت: در حال حاضر 15 هزار تن از ذخایر مرغ منجمد در استان ها توزیع شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخایر مرغ به اندازه کافی است/تا پایان سال مشکلی نداریم

ذخایر مرغ به اندازه کافی است/تا پایان سال مشکلی نداریم