مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-12اقتصادي

مراجعه روزانه 6 هزار راننده به مراکز معاینه فنی خودرو


مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اشاره به اینکه روزانه 6 هزار راننده در پایتخت جهت انجام معاینه فنی خودروهایشان به مراکز معاینه فنی مراجعه می کنند، - حسین مقدم مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره آمار مراجعه به مراکز معاینه فنی در پایتخت، اظهار داشت: در حال حاضر روزانه حدود 6 هزار راننده جهت بررسی معاینه فنی خودروهای خود به مراکز معاینه فنی پایتخت مراجعه می کنند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت مراجعات به مراکز عادی است، گفت: البته مرکز بیهقی در مقایسه با سایر مراکز تا حدودی شلوغ است که از شهروندان درخواست می شود از خدمات مراکز خلوت تر استفاده کنند.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران ادامه داد: همچنین شهروندان می توانند با مراجعه به سایت ستاد معاینه فنی در بخش سامانه انتظار از آخرین وضعیت صف و شلوغی مراکز همچنین آخرین تغییرات ساعت کاری مرکز معاینه فنی مطلع شوند.

مقدم خاطرنشان کرد: جهت رعایت دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا و پروتکل های بهداشتی استفاده از ماسک در همه مراکز معاینه فنی الزامی است.

وی گفت: شهروندان جهت مدیریت زمان و به حداقل رسیدن مدت معطلی در مراکز معاینه فنی بهتر است علاوه بر انتخاب مراکز خلوت تر استفاده از نوبت اینترن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراجعه روزانه 6 هزار راننده به مراکز معاینه فنی خودرو

مراجعه روزانه 6 هزار راننده به مراکز معاینه فنی خودرو