مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 03:352020-07-12پزشكي

پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به کلیه ی بیمه شدگان مبتلا به بیماری کووید 19


مدیرکل تأمین اجتماعی استان هرمزگان گفت: غرامت دستمزد ایام بیماری به کلیه ی بیمه شدگان مبتلا به بیماری کووید 19 صرفاً به استناد گواهی مراجع پزشکی مربوطه و بدون نیاز به انجام سایر تشریفات مقرر تا زمان بهبودی کامل پرداخت شده است.

- ایسنا/هرمزگان مدیرکل تأمین اجتماعی استان هرمزگان گفت: غرامت دستمزد ایام بیماری به کلیه ی بیمه شدگان مبتلا به بیماری کووید 19 صرفاً به استناد گواهی مراجع پزشکی مربوطه و بدون نیاز به انجام سایر تشریفات مقرر تا زمان بهبودی کامل پرداخت شده است.

سید فاضل حیدری بلوکی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص مجموعه حمایت هایی که از سوی سازمان در خصوص بیمه شدگان در قالب تعهدات کوتاه مدت صورت می گیرد، افزود: حمایت های درمانی در موارد بیماری، بارداری، حوادث و.

، غرامت دستمزد ایام بیماری، غرامت دستمزد ایام بارداری، هزینه سفر و اقامت بیمار و همراه، پروتز و اورتز (تأمین هزینه وسایل کمک پزشکی)، غرامت نقص عضو مقطوع، کمک هزینه ازدواج، هزینه کفن ودفن و مقرری بیمه بیکاری این دسته از بسته های حمایتی را شامل می شود.

وی با بیان اینکه راهبرد اصلی سازمان تأمین اجتماعی، اصلاح ساختارها، توسعه قابلیت ها و افزایش ظرفیت های سازمانی با تأکید بر ارتقاء جایگاه سازمان به عنوان یک نهاد فعال اثرگذار و افزایش هم افزایی بین بخش های مختلف (


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به کلیه ی بیمه شدگان مبتلا به بیماری کووید 19

پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری به کلیه ی بیمه شدگان مبتلا به بیماری کووید 19