مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 03:252020-07-12پزشكي

کرونا بهداشت روانی دانشجویان آمریکایی را به هم ریخت


نتایج یک بررسی که در آمریکا انجام شده نشان می دهد شیوع ویروس کرونا باعث ترس و وحشت گسترده دانشجویان آمریکایی شده و بهداشت روانی آنها را به هم ریخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مدیکال نیوز، شیوع ویروس کرونا در آمریکا نگرانی های دانشجویان در مورد فشارهای مالی و نحوه پرداخت شهریه را بیشتر کرده و سردرگمی در مورد نحوه تداوم ارائه خدمات آموزشی و آینده تشکیل کلاس ها بهداشت روحی  روانی آنها را کاهش داده است.

بررسی که از طریق مصاحبه با 18 هزار دانشجوی کالج های مختلف در 14 دانشگاه صورت گرفته نشان می دهد که میزان افسردگی در میان دانشجویان مذکور از زمان شیوع ویروس کرونا افزایش یافته است.

بررسی یادشده که از ماه مارس تا ماه می انجام شده نشان می دهد روسای دانشگاه ها باید با برنامه ریزی دقیق برای ارائه خدمات آموزشی آنلاین و در پیش گرفتن سیاست های حمایت گرایانه از میزان نگرانی و ترس و وحشت دانشجویان بکاهند.

  علاوه بر این به دانشگاه ها توصیه شده مراکزی را برای بررسی وضعیت بهداشت روانی دانشجویان تاسیس کنند یا در این زمینه به دانشجویان خدمات مشاوره ارائه کنند.

بر اساس این بررسی بیش از 60 درصد دانشجویان تصریح کرده اند که شیوع ویروس کرونا دسترسی آنها به مراکز بهداشت روانی را دشوار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا بهداشت روانی دانشجویان آمریکایی را به هم ریخت

کرونا بهداشت روانی دانشجویان آمریکایی را به هم ریخت