مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 03:252020-07-12پزشكي

روش های مراقبت از یک بیمار کرونایی در خانه


افزایش مبتلایان کرونا در جامعه به حدی رسیده که حالا خیلی از خانواده ها تجربه داشتن یک بیمار کرونایی را در محیط خانه و خانواده پیدا کرده اند.

- ایسنا/کرمانشاه افزایش مبتلایان کرونا در جامعه به حدی رسیده که حالا خیلی از خانواده ها تجربه داشتن یک بیمار کرونایی را در محیط خانه و خانواده پیدا کرده اند.

بسیاری از بیماران مبتلا به کووید-19 بیماری را به شکل خفیف تا متوسط آن می گیرند و به راحتی می توان در محیط خانه از آنها مراقبت کرد و نیازی به مراجعه و بستری این بیماران در بیمارستان نیست.

تنها شرط لازم برای نگهداری از این بیماران در خانه و در امان ماندن سایر اعضای خانواده از خطر ابتلا به کرونا، رعایت برخی نکات بهداشتی است که در گفت و گو با یک متخصص بیماریهای عفونی به تشریح مهمترین آن ها پرداختیم.

دکتر سیاوش وزیری در گفت و گو با ایسنا، مهمترین اصل در نگهداری یک بیمار کرونایی در خانه را تهیه اتاق جدا و مجزا برای این بیماران عنوان کرد وافزود: در اتاقی که بیمار کرونایی بستری می شود باید درب کاملا بسته بوده و پنجره های آن برای مبادله هوا با محیط خارج از منزل، باز باشد.

وی افزود: مسئول نگهداری از این بیماران در خانه، باید یک فرد جوان و زیر 40 سال باشد و این فرد نباید هیچگونه بیماری زمینه ای داشته و یا از داروهای کاهش قدرت سیستم ایمنی بدن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روش های مراقبت از یک بیمار کرونایی در خانه

روش های مراقبت از یک بیمار کرونایی در خانه