مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 03:152020-07-11سياسي

آصفری: مردم در مبارزه با کرونا همکاری کنند


نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید خودشان در امر مبارزه با این ویروس به کمک و همراهی کادر درمان کشور بیایند و رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از دستکش و ماسک را رعایت کنند تا وارد مرحله بحرانی شیوع این بیماری نشویم.

- نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید خودشان در امر مبارزه با این ویروس به کمک و همراهی کادر درمان کشور بیایند و رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از دستکش و ماسک را رعایت کنند تا وارد مرحله بحرانی شیوع این بیماری نشویم.

محمدحسن آصفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند افزایشی ابتلای افراد به ویروس کرونا در کشور درباره راهکارهای مبارزه با ویروس گفت: مبارزه با این ویروس و جلوگیری از نفوذ و شیوع بیشتر آن در میان مردم نیازمند همکاری و همگرایی همه مسئولان است.

وی افزود: دولت نیز در این زمینه باید تمامی تلاش خود را جهت فراهم آوردن امکانات لازم برای کنترل این بیماری و جلوگیری از ابتلای بیشتر انجام دهد و بیمارستان ها، داروخانه ها و مراکز درمانی را تجهیز کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت باید تمهیداتی در نظر گیرد تا داشتن ماسک و دستکش که از جمله ابتدایی ترین وسایل پیشگیری از انتقال این ویروس هستند برای همه مردم آسان و ارزان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آصفری: مردم در مبارزه با کرونا همکاری کنند

آصفری: مردم در مبارزه با کرونا همکاری کنند