مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 03:152020-07-11پزشكي

وزارت بهداشت: نمی توانیم دانشگاه ها را تعطیل کنیم/ امتحانات برگزار می شود


معاون کل وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه مردم مطمئن باشند امتحانات با شرایط مناسب برگزار خواهد شد، گفت: نمی‌توانیم دانشگاهها را تعطیل کنیم و باید به این موضوع متعادل نگاه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ایرج حریرچی در واکنش به جلسه روز گذشته وزارت بهداشت با مسئولان سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم در خصوص تصمیم‌گیری مجدد برای برگزاری آزمون‌های پزشکی و غیرپزشکی از جمله کنکور تاکید کرد: کل طول برگزاری کنکور و شرکت کننده‌های این آزمون به اندازه دو حضور در مراکز خرید در شهرها از جمله تهران خطر ندارد.

در واقع چند هزار نفر با تراکم به مراکز خرید مراجعه می‌کنند و حتی بازارهای دست دوم در برخی استان‌ها از شلوغی جمعیت بیداد می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: در امتحانات پیش رو و کنکور افراد با فاصله شرکت می‌کنند و داوطلبان در شهرهای خودشان حضور دارند، فاصله‌های میان آنها مناسب است، ضمن اینکه داوطلبان در جلسه آزمون ماسک خواهند زد.

معاون کل وزارت بهداشت اعلام کرد: باید به بحث برگزاری آزمون‌ها متعادل نگاه کنیم ضمن اینکه برخی از امتحانات، آزمون‌های ورودی هستند و ما نمی‌توانیم دانشگاه‌های خود را ببندیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت بهداشت: نمی توانیم دانشگاه ها را تعطیل کنیم/ امتحانات برگزار می شود

وزارت بهداشت: نمی توانیم دانشگاه ها را تعطیل کنیم/ امتحانات برگزار می شود