مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 03:002020-07-11حوادث

سیل به روستاهای بخش کوهسار سلماس خسارت زد


سیل به روستاهای بخش کوهسار سلماس خسارت وارد کرد.

- رامین عبدالهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سیل نسبتا شدید حاصل از بارش2 روز اخیر، به چهار روستای گله رش علیا و سفلی، هشتراک و گریکان از توابع بخش کوهسار شهرستان سلماس خسارت وارد کرد.

وی تصریح کرد: بر اثر سیل خسارتی به خانه های روستایی وارد نشده و فقط 17 منزل در 2 روستای گریکان و هشتراک دچار آبگرفتگی شده اند.

بخشدار کوهسار افزود: سیل راه ارتباطی این چهار روستا را بسته که با تلاش شبانه روزی عوامل اداره راهداری و نیروهای حاضر در صحنه امیدواریم تا فردا راه های ارتباطی این روستاها بازگشایی شوند.

عبداللهی ادامه داد: عمده خسارت وارده به روستاها شامل تخریب باغات و اراضی کشاورزی این روستاهاست و هنوز برآورد خسارت وارده به این اراضی از سوی جهاد کشاورزی در حال انجام است.

وی گفت: نیروهای بخشداری کوهسار و نیز راهداری و حمل و نقل جاده ای از اولین ساعات وقوع سیل در این روستاها حاضر بودند و نیروهای جمعیت هلال احمر نیز در آماده باش کامل برای مداخله هستند و عوامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم از امروز روند بررسی خسارات احتمالی به منازل روستایی را با بازگشایی راه های ارتباطی آغاز خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیل به روستاهای بخش کوهسار سلماس خسارت زد

سیل به روستاهای بخش کوهسار سلماس خسارت زد