مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 03:002020-07-11اقتصادي

جلوی خروج مرغ از استان را می گیریم


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه کمبود مرغ در بازار همدان وجود ندارد، گفت: روز گذشته -شنبه 22 تیرماه- 140 تن مرغ در استان همدان توزیع شده است و کمبودی در بازار وجود ندارد.

- ایسنا/همدان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه کمبود مرغ در بازار همدان وجود ندارد، گفت: روز گذشته -شنبه 22 تیرماه- 140 تن مرغ در استان همدان توزیع شده است و کمبودی در بازار وجود ندارد.

حمیدرضا متین در گفت وگو با ایسنا، با تأکید بر اینکه خروج مرغ از استان بر عهده سازمان صمت نیست، اظهار کرد: با توجه به اینکه سایر استان ها مصوبه ستاد تنظیم بازار را رعایت نکردند و قیمت مرغ در این استان ها بالاتر از همدان است، مرغ همدان به استان های مجاور فروخته می شود.

وی با بیان اینکه جلوی خروج مرغ از استان را می گیریم، تصریح کرد: باید سازمان جهادکشاورزی سهیمه مرغداران را به سازمان صمت اعلام کند تا از خروج مرغ به خارج از استان جلوگیری شود ضمن اینکه شب های گذشته شش کامیون 2.

5 تنی حامل مرغ را در شهرستان رزن توقیف کردیم.

متین با تأکید بر اینکه در بازار استان همدان کمبود مرغ وجود ندارد، ادامه داد: اگر کمبود مرغ وجود داشت اجازه داشتیم 30 تن مرغ منجمد وارد بازار کنیم درحالیکه هفته گذشته حتی یک تن هم مرغ منجمد آزاد نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی خروج مرغ از استان را می گیریم

جلوی خروج مرغ از استان را می گیریم