مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 13:152020-07-11سياسي

استان فارس در آستانه هشدار مجدد شیوع کرونا قرار دارد


ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با مد نظر قرار دادن سه مولفه به هم پیوسته سلامت ، معیشت و امنیت، محدودیت ها را تمدید کرد زیرا وضعیت استان فارس نزدیک به هشدار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی در جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور استانداران برگزار شد، ضمن گزارش شرایط کنونی شیوع کرونا در استان فارس، بیان کرد: به رغم اینکه نام استان فارس در میان 19 استانی که در وضعیت هشدار هستند وجود ندارد اما امروز استان در آستانه هشدار قرار گرفته است و نیازمند حساسیت بیشتر مردم، اهتمام بیشتر مسئولین و تشدید اقدامات پیشگیرانه است.

استاندار فارس با تاکید بر توجه بیشتر ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا به امر آموزش و اطلاع رسانی، عنوان کرد: استفاده از ظرفیت صدا و سیما، شبکه های اجتماعی، فضای مجازی و رسانه ها به صورت مستمر در دستور کار قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه جذب همکاری ها و مشارکت های عمومی از دیگر اقدامات ستاد استانی مدیریت کرونا در ماه های اخیر بوده است، یادآور شد: خیرین سمن ها، اتحادیه های صنفی، تشکل های دانشجویی، انجمن اولیا و مربیان در این فعالیت ها مسئولان را همراهی کرده اند و تاکنون با برگزاری نهضت مواسات و همدلی اقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان فارس در آستانه هشدار مجدد شیوع کرونا قرار دارد

استان فارس در آستانه هشدار مجدد شیوع کرونا قرار دارد