مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:102020-07-11سياسي

مسئولان مانع گیر افتادن جوانان دارای ایده در پیچ و خم اداری شوند


نماینده ولی فقیه در گیلان بر حمایت مردم از تولیدات واحدهای دانش بنیان تاکید کرد و یادآور شد: مسئولان نگذارند جوانان خلاق و دارای ایده در پیچ و خم اداری گیر کنند.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان بر حمایت مردم از تولیدات واحدهای دانش بنیان تاکید کرد و یادآور شد: مسئولان نگذارند جوانان خلاق و دارای ایده در پیچ و خم اداری گیر کنند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در بازدید از مجتمع تحقیقاتی و کارگاهی نیمه صنعتی فشتام پارک علم و فناوری گیلان واقع در رشت با اشاره به استقرار 37 واحد فناور در این مجتمع اظهار کرد: فعالیت واحدهای فناور و دانش بنیان گیلان امیدوارکننده است.

وی با بیان اینکه بیشتر بخش های مجتمع کارگاهی نیمه صنعتی فشتام فعال هستند، تصریح کرد: فعالیت همه شرکت های دانش بنیان گیلان امیدوارکننده است.

آیت الله فلاحتی، خواستار حمایت و پشتیبانی واحدهای دانش بنیان گیلان توسط مسئولان و مردم شد و بیان کرد: واحدهای فناور و دانش بنیان تولیدکننده کالای مورد نیاز آحاد جامعه هستند بنابراین استفاده مردم از تولیدات داخلی به ویژه تولیدات واحدهای دانش بنیان اثرگذار است و به طور قطع این واحدها در آینده موفقیت های بسیاری را در پیش روی خود خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان مانع گیر افتادن جوانان دارای ایده در پیچ و خم اداری شوند

مسئولان مانع گیر افتادن جوانان دارای ایده در پیچ و خم اداری شوند