مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-11پزشكي

کمین کرونا در آرامستان معصوم زاده بجنورد


با شروع ویروس کرونا هر روز اعلام می شود که مردم برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.

- ایسنا/خراسان شمالی با شروع ویروس کرونا هر روز اعلام می شود که مردم برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کرده و از ماسک استفاده کنند.

در خراسان شمالی طی برهه ای از زمان ویروس کرونا اوج گرفت و مسئولان مجبور به تعطیل کردن بسیاری از مکان ها همچون تالار، رستوران و حتی قبرستان کردند اما با برداشتن محدودیت ها دوباره روند به حالت اول برگشت و شاهد تجمعات در مراسم های مختلف بودیم.

معصوم زاده یکی از مکان هایی است که در داخل شهر بجنورد قرار دارد و بسیاری از شهروندان بجنوردی متوفی را در این مکان به خاک می سپارند.

این مکان به علت اینکه در داخل شهر قرار دارد و رفت و آمد و دسترسی به آنجا نیز راحت تر است، تعداد زیادی از مردم ترجیح می دهند تا فرد متوفی را در آنجا به خاک بسپارند و یکی از مکان های پرتجمع این شهر به خصوص بعد از ظهر و عصر روز پنج شنبه است.

با اعمال محدویت ها درب این مکان بر روی بازماندگان بسته شد و در آن برهه زمانی فقط سه تا چهار نفر اجازه حضور در آنجا را فقط برای امر خاکسپاری داده می شود و اجازه برگزاری مراسم سوم، و چهل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمین کرونا در آرامستان معصوم زاده بجنورد

کمین کرونا در آرامستان معصوم زاده بجنورد