مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-11اجتماعي

آلودگی نهرهای آب در برخی مناطق کرج/ مشکل دفع فاضلاب


مدیر آبفای شهرستان کرج به مسئله آلودگی نهرهای آب موجود در برخی مناطق کرج اشاره کرد و گفت: متأسفانه فاضلاب خانگی و روان آب های خاکستری به سمت نهرها روانه می شوند.

- شهرام حافظ در گفت وگو با خبرنگار مهر به مسئله آلودگی نهرهای آب موجود در برخی خیابان های کرج، گفت: متأسفانه در سطح چند محله شهر، فاضلاب خانگی و روان آب های خاکستری حاصل از شستشوی حیاط، ظروف، لباس و غیره به سمت این نهرها روانه می شود.

وی در خصوص اقداماتی که در محدوده شهرک بهارستان واقع در شمال غرب کرج توسط شرکت آب و فاضلاب انجام شده است، گفت: در این راستا به منظور انتقال فاضلاب طی دو سال گذشته بیش از 170 کیلومتر لوله گذاری و شبکه گذاری انجام شده است.

مدیر آبفای شهرستان کرج تاکید کرد: حدود 80 درصد این شبکه و لوله گذاری های انجام شده برای انتقال فاضلاب در محدوده نقاطی پیرامونی رودخانه دلمبر بوده است.

حافظ با اشاره به اینکه در گذشته فاضلاب های خانگی برخی از منازل مسکونی شاهین ویلا و باغستان در قنوات های متروکه خالی می شد، افزود: این فاضلاب ها از آنجا به سمت رودخانه دلمبر هدایت شده و در نهایت از طریق رودخانه به محلات جنوب غربی کرج از جمله آق تپه می رسید که موجب بروز مشکلات زیست محیطی در آنجا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی نهرهای آب در برخی مناطق کرج/ مشکل دفع فاضلاب

آلودگی نهرهای آب در برخی مناطق کرج/ مشکل دفع فاضلاب