مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 14:502020-07-10اقتصادي

تعطیلی برخی از اماکن گردشگری لرستان


استاندار لرستان از تعطیلی برخی از اماکن گردشگری استان تا اطلاع ثانوی خبر داد.

- استاندار لرستان از تعطیلی برخی از اماکن گردشگری استان تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: می توان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و اعمال پروتکل اقتصادی بر این مشکلات فائق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سید موسی خادمی در نشست صمیمی با فعالان گردشگری، روسا و اعضای هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جامعه هتلداران که امروز 20 تیرماه برگزار شد، از تعطیلی برخی اماکن گردشگری استان از جمله تالارهای پذیرایی و رستوران ها با توجه به شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی خبر داد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در سال 97 استان با رشد ورود گردشگر روبرو بود که این روند با وقوع سیل و فراگیری ویروس کرونا دچار وقفه شد افزود: گردشگری محور اصلی توسعه استان است و به منظور توسعه گردشگری پیگیری برای افزایش پروازها به استان، ارتقا سطح کیفی و همچنین درجه بندی مراکز اقامتی و پذیرایی و تزریق اعتبارات ویژه در دستور کار قرار دارد.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: به واسطه شیوع ویروس کرونا هم وضعیت سلامت و هم اقتصاد تحت شعاع قرار گرفت که می توان با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و اعمال پروتکل اقتصادی بر این مشکلات فائق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی برخی از اماکن گردشگری لرستان

تعطیلی برخی از اماکن گردشگری لرستان