مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 12:352020-07-10سياسي

اجرای 85 برنامه به مناسبت هفته حجاب و عفاف در شاهرود


مسؤول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اجرای بیش از 85 برنامه به مناسبت هفته حجاب و عفاف در این شهرستان خبر داد.

- معصومه صفری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، با بیان اینکه 21 تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب است، اظهار کرد: در این روز، دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشید و این روز به عنوان روز ملی حجاب و عفاف نام گذاری شده است.

وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع به این مناسبت در شهرستان شاهرود به همت ستاد برگزاری هفته حجاب و عفاف افزود: 85 برنامه در این هفته برگزار می شود که 15 برنامه شاخص برنامه ریزی شده است.

مسؤول بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: برگزاری برنامه واگویه های چادرم توسط حوزه های بسیج خواهران با اجرای هیأت های اندیشه ورز، برنامه قرارگاه ایمان و برهان در مصلای نماز جمعه با تأکید بر عفاف و حجاب و وقف فرهنگی و پاسخگویی به شبهات عفاف و حجاب از برنامه های شاخص در این هفته است.

صفری با اشاره به برگزاری پویش زیبایی پایدار در فضای مجازی گفت: برنامه آرزوهای دست ساز در راستای تولید کاردستی با محتوای عفاف و حجاب در فضای مجازی و برنامه مدافعان حریم در راستای تجلیل از بانوان و دختران محجبه در ادارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 85 برنامه به مناسبت هفته حجاب و عفاف در شاهرود

اجرای 85 برنامه به مناسبت هفته حجاب و عفاف در شاهرود