مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 12:252020-07-10سياسي

نیروهای مسلح اجازه هرگونه بداندیشی را به دشمن نخواهند داد


نیروهای نظامی با آمادگی رزمی و غیرت خود اجازه هرگونه بد اندیشی در آسمان، آب و خاک ایران عزیز را به دشمن نخواهند داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در جشن دانش آموختگی خلبانان هواپیمای شکاری اف 4 و پهپاد در پایگاه هوایی بوشهر، گفت: از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی، شرایط تحریم و دشمنی کشورهای سلطه گر جهان با نظام ما با تمام وجود آغاز شد و علت آن این است که ایران در برابر جنگ، تهدید و تحریم سر فرود نیاورده و همیشه در جبهه حق بوده است.

وی افزود: حضور کشور ما در منطقه همیشه صلح دوستانه بوده و نیروهای نظامی با آمادگی رزمی و غیرت خود اجازه هرگونه بد اندیشی در آسمان، آب و خاک ایران عزیز را به دشمن نخواهیم داد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: جنگ برای ما درس بوده و در تمام زمینه ها دفاع مقدس به عنوان الگویی بسیار برجسته و کارآمد بوده است و ما باید با تمام توان روی تولیدات داخل سرمایه گذاری کنیم و آینده خود را بسازیم.

امیر نصیرزاده تصریح کرد: تهدیدات الان با تهدیدات دوران دفاع مقدس فرق می کند و دشمن به دنبال فروپاشی بنیان خانواده ها از طریق فضای مجازی است.

وی گفت: دشمن همیشه به دنبال تخریب بنیان خانواده و هجمه های فرهنگی است، نیروهای نظامی علی الخصوص افسران جوان بایستی از این آسیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح اجازه هرگونه بداندیشی را به دشمن نخواهند داد

نیروهای مسلح اجازه هرگونه بداندیشی را به دشمن نخواهند داد