مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 12:202020-07-10سياسي

عفت در خانواده های امروز رو به ضعف است


امام جمعه مشهد با بیان اینکه عفت در خانواده های امروز حتی خانواده های متدین رو به ضعف است، گفت: وجود عفت در مردان و زنان، حافظ جامعه از فساد و انحراف خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله سید احمد علم الهدی در نوزدهمین هفته برگزار نشدن نماز جمعه در کشور، مطالبی را در مورد معنای عفاف و حجاب، تفاوت عفاف با حجاب، لزوم حفظ آن برای مردان و زنان مسلمان، اهمیت آن در اسلام و نقش حفظ عفت در سلامت جامعه بیان کرد.

امام جمعه مشهد با اشاره به روز عفاف و حجاب، گفت: 21 تیر ماه سال 1314، مسجد گوهرشاد، قتل گاه صدها، بلکه هزاران انسان بی گناه شد؛ افرادی که به خاطر حمایت از نوامیس خودشان و از حجاب زنان به عرصه آمدند و این جریان بیان گر حمیت و غیرت مردان در حفظ حجاب نوامیسشان در فرهنگ دین، فرهنگ شیعه و ارادتمندان به ساحت ولایت اهل بیت (ع) است.

وی بر ضرورت حفظ حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد و افزود: عفت تنها حجاب نیست، بلکه حجاب مصداق عفت است.

عفت در مردان و زنان، حفاظت درونی در مقابل فساد و انحراف است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، حجاب را مانع تبدیل شدن زن به ابزار بی عفتی دیگران دانست و بیان کرد: امروز در زندگانی های داخلی و خانوادگی خودمان حتی در خانواده های متدین، غیر از مشکل حجاب، مشکل عفاف نیز داریم؛ معمولاً خواهران ما در خانواده های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عفت در خانواده های امروز رو به ضعف است

عفت در خانواده های امروز رو به ضعف است