مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 11:402020-07-10پزشكي

به عیادت کرونایی ها نروید


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان به 31 نفر خبر داد و گفت: امروز متاسفانه دو مورد فوتی جدید گزارش شد که این دو مورد 71 ساله و 79 ساله دچار بیماری زمینه ای و اهل دهدشت و گچساران بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر پرویز یزدانپناه گفت: در بیستمین روز از تیرماه، 58 بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه 7 بیمار نیز در بخش آی سی یو بیمارستان های استان بستری می باشند، اذعان داشت: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون 1563 مورد گزارش شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: برای کنترل کرونا همه باید خود را ملزم به استفاده از ماسک کرده، دست های آلوده را به هیچ وجه به صورت خود نزنند، فاصله 2 متری را در هر شرایطی از افراد دیگر به ویژه هنگام صحبت کردن حفظ کرده، در تجمعات شرکت نکرده و مسافرت به شهرها و استان های مجاور نداشته باشند.

دکتر یزدانپناه گفت: همچنین از مردم عزیز استان تقاضا داریم که برای ملاقات با بیماران، در مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان ها حضور پیدا نکنند و با پیامک و تلفن جویای سلامتی عزیزان خود باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به عیادت کرونایی ها نروید

به عیادت کرونایی ها نروید