مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:502020-07-10سياسي

تاب آوری بی نظیر در تحریم ها حکایت از بصیرت ملت دارد


تاب آوری بی نظیر مردم در تحریم ها و بی تدبیری آشکار دولتمردان، حکایت از بصیرت ملت آگاه ما دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رابر، حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه رابر با اشاره به هفته حجاب وعفاف اظهار داشت: عفاف و حجاب حاصل دو فضیلت حیا و غیرت است و حیا و غیرت هم از نشانه های ایمان است.

وی با بیان اینکه هم اکنون در جامعه ما شیرمردانی مدافع حرم و شیرزنانی مدافع حریم حضرت زینب (س) با حریم عفاف و حرمت اسلامی هستند، گفت:  قطعا ارزش کار شیر زنان اسلامی کمتر از کار شیرمردان نیست.

امام جمعه رابر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه 4 ماه از آغاز سال  99می گذرد، گفت: شواهد پیداست سالی سرنوشت ساز و جهت دهنده را سپری خواهیم کرد که در این سال فرصت ها و تهدیدهایی پیش روی ماست.

علیدادی سلیمانی گفت: اولین فرصت سال 99 را با اوج گیری کرونا مهمان ناخوانده بود که در کشور ما رزمایش همدلی و مواسات توانست بیشترین تصاویر اخلاقی را پیش روی جهانیان بگذارد و یکی دیگر از فرصت ها در خردادماه امسال شروع به کار مجلس یازدهم بود که امیدها را تقویت کرد.

وی با قدردانی از حضور نماینده مردم شهرستان های رابر، بافت و ارزوییه در جمع نمازگزاران جمعه رابر گفت: نماینده هرسه ماه یک بار  در مصلی رابر گزارش عملکرد خواهد داد و پای درد دل مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاب آوری بی نظیر در تحریم ها حکایت از بصیرت ملت دارد

تاب آوری بی نظیر در تحریم ها حکایت از بصیرت ملت دارد