مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:502020-07-10اقتصادي

رییس سازمان غذا و دارو: داروی رمدسیویر موجود در بازار سیاه غیر مجاز است


هیچ نمونه مورد تاییدی از این دارو در بازار وجود ندارد و تمام نمونه های موجود آن در بازار غیر رسمی، غیرمجاز و تقلبی محسوب می شود.

- معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه داروی رمدسیویر موجود در بازار سیاه تقلبی بوده و توسط افراد سودجو به فروش می‌رسد، گفت: داروی موجود در بازار آزاد مورد تایید سازمان غذا و دارو نیست و مردم از تهیه آن اکیدا خودداری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمدرضا شانه ساز با اعلام این مطلب، اظهار داشت: در حال حاضر داروی رمدسیویر با برچسب تقلبی به قیمت های نجومی در بازار آزاد به فروش می‌رسد.

این اقدام که توسط برخی افراد سودجو صورت گرفته است، توسط مراجع قضایی و انتظامی پیگیری و متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در حال حاضر داروی رمدسیویر که توسط برخی از مراجع دارویی برای درمان برخی بیماران مبتلا به کرونا مورد توجه قرار گرفته است، با پیگیری سازمان غذا و دارو وارد کشور شده و برای انجام کارآزمایی بالینی همچون سایر داروهای قبلی در اختیار معاونت تحقیقات وزارت بهداشت قرار گرفته است، بنابراین هیچ نمونه مورد تاییدی از این دارو در بازار وجود ندارد و تمام نمونه های موجود آن در بازار غیر رسمی، غیرمجاز و تقلبی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان غذا و دارو: داروی رمدسیویر موجود در بازار سیاه غیر مجاز است

رییس سازمان غذا و دارو: داروی رمدسیویر موجود در بازار سیاه غیر مجاز است