مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-10سياسي

دشمنان با خبرسازی دنبال ایجاد جنگ روانی و بی اعتمادی مردم هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین مهدوی نژاد ظهر امروز در خطبه های سیاسی عبادی نمازجمعه این هفته سمنان با اشاره به جنگ روانی دشمنان نظام، اظهار کرد: باید توجه داشت که گاهی دشمنان نظام اسلامی در لباس دوست ظاهر شده و با خبرسازی و تحلیل های نادرست و غلط سبب ایجاد جنگ روانی و بی اعتمادی بین مردم می شوند.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی مردم نیز به این جنگ روانی در جامعه دامن می زنند و باید بصیرت بیشتری داشته باشند تا تحت تأثیر دسیسه دشمن قرار نگیرند، افزود: دشمنان برای ایجاد جنگ روانی سرمایه گذاری می کنند تا ذهن مردم را مشوش و دچار اضطراب سازند.

  وی با اشاره به اینکه در هفته های اخیر نیز شاهد این موارد در کشور بوده ایم، تأکید کرد: طبق آیات قرآنی نباید خبرهایی که از منابع فاسد نقل می شود، را پذیرفت و باید به اخبار افراد عادل اعتماد کرد.

امام جمعه موقت سمنان تصریح کرد: اگر فردی که خبری را می خواند، بدون تأیید و اطمینان کامل آن را برای افراد دیگری بفرستد، به طور شرعی صحیح نیست و مسؤولیت آن نیز از زمان ارسال برعهده شخص فرستنده است.

مهدوی نژاد همچنین با اشاره به روز ملی حجاب و عفاف گفت: در سال 1314 عاملان حکومت رضاشاه ناعادلانه به مدافعان حجاب در مسجد گوهرشاد حمله کردند؛ در حالی که حجاب از اصول مسلم اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با خبرسازی دنبال ایجاد جنگ روانی و بی اعتمادی مردم هستند

دشمنان با خبرسازی دنبال ایجاد جنگ روانی و بی اعتمادی مردم هستند