مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-10دانش

دانشگاه فنی حرفه ای وارد آموزش هیربدی می شود/شیوه ترکیبی نیاز واقعی مراکز علمی


برای این که از معایب دور و از مزایا آموزش سنتی و مجازی استفاده شود باید از آموزش های هیبریدی استفاده کرد زیرا آموزش های ترکیبی و آمیخته در دنیا رونق پیدا کرده است.

- ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس،درباره آموزش بر بستر فضای مجازی به جای آموزش حضوری  گفت: تجربه های آموزشی از گذشته تا به حال متفاوت بوده است.

یعنی استاد ، معلم ، دانشجو و شاگرد در یک کلاس آموزشی به صورت شفاهی به گفت وگو ، تعامل و یادگیری می پرداختند اما بعد از آن وارد فضاهای الکترونیکی و فراهم شدن زیرساخت های آموزشی و یادگیری الکترونیکی شدیم که تحولات فناوری این شرایط را فراهم کرد.

* آموزش مبتنی بر فضاهای مجازی محتوا آموزشی را به شیوه های گوناگون انتقال می دهد وی افزود: قطعا آموزش مبتنی بر فضاهای مجازی و الکترونیکی دسترسی به آموزش را زیاد و محتوا آموزشی را به شیوه های گوناگون انتقال می دهد چرا که احتیاج به زمان و فضای زیاد ندارد که این خود یک مزیت محسوب می شود و در زمان و مکان های مختلف می توان به آموزش و یادگیری پرداخت و دسترسی به آموزش سریع برای تمام افراد در آن واحد وجود دارد که اینها حسن های آموزش و یادگیری الکترونیکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فنی حرفه ای وارد آموزش هیربدی می شود/شیوه ترکیبی نیاز واقعی مراکز علمی

دانشگاه فنی حرفه ای وارد آموزش هیربدی می شود/شیوه ترکیبی نیاز واقعی مراکز علمی