مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-10پزشكي

پدر پیوند کلیه بیمارستان شریعتی بر اثر کرونا درگذشت


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در پیامی درگذشت دکتر غلامحسین نادری، استاد گروه ارولوژی دانشگاه تهران را به خانواده وی، شاگردان، جامعه پزشکی و دانشگاهیان تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس؛ دکتر علیرضا زالی در پیامی خطاب به دکتر عباسعلی کریمی، رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران شهادت دکتر غلامحسین نادری استاد گروه ارولوژی که در حین خدمت به بیماران در بیمارستان دکتر شریعتی، به لقاء الله پیوست را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: انا للّه و انا الیه راجعون فقدان پروفسور غلامحسین نادری، پدر پیوندکلیه بیمارستان شریعتی تهران که در راه خدمت به بیماران بستری در اثر ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید موجب تاثر و تالم جامعه پزشکی و سلامت شد.

اینجانب هجران جانکاه این استاد شریف و گرانقدر گروه ارولوژی دانشگاه و جراح نام آشنای جهان در پیوند کلیه را به خانواده محترم ایشان، شاگردان ارجمند، دانشگاهیان گرامی، جامعه پزشکی ایران و خصوصا همکاران ایشان در بیمارستان دکتر شریعتی تسلیت عرض می نمایم.

امیدوارم خدای قادر و متعال روح مهربان این شهید بزرگوار را به پاس آرامشی که همواره به دیگران هدیه می داد در آغوش امن و آرام خویش به شادمانی ابدی مهمان فرماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر پیوند کلیه بیمارستان شریعتی بر اثر کرونا درگذشت

پدر پیوند کلیه بیمارستان شریعتی بر اثر کرونا درگذشت