مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-10سياسي

ترویج فرهنگ نماز موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود


استاندار قزوین با اشاره به جایگاه نماز در دین مبین اسلام، گفت: ترویج فرهنگ نماز باعث کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری، هدایت الله جمالی پور در جلسه شورای اقامه نماز استان که شب گذشته با حضور جمعی از مسؤولان در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، افزود: برای احیا و نهادینه کردن نماز در جامعه اسلامی باید از تمام ظرفیت های مردمی و نهادهای عمومی و دولتی استفاده کرد.

وی ادامه داد: جامعه ای که با فرهنگ نماز مانوس باشد اخلاق، فرهنگ، نظم، انضباط و حق الناس در آن معنا پیدا می کند و در این جامعه آسیب های اجتماعی به شدت کاهش می یابد.

به گفته استاندار قزوین، هرچه تعداد نمازخوان در جامعه بیشتر باشد آسیب های اجتماعی بدون تردید در آن نیز کمتر خواهد بود و انجام این مهم رسالت سنگین به حساب آمده و بخشی از آن برعهده دستگاه آموزش و پرورش است.

این مسؤول، ارتقای معنویت را یکی از مهمترین راه های ارتقای سلامت فردی در جامعه دانست و تاکید کرد: باید تلاش کرد تا فرصت های ناشی از احیای نماز در فعالیت و اندیشه های آحاد جامعه، به خصوص جوانان به عنوان آینده سازان این مرز و بوم  تبلور یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ نماز موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

ترویج فرهنگ نماز موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود