مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 17:502020-07-09پزشكي

افزایش آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا را نباید گردن مردم انداخت


گفت وگو با دکتر روح الامینی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس - در روز‌هایی که رکوردشکنی مرگ و میر کرونا به عادت تکراری این پدیده نسبتا نوظهور در کشورمان بدل شده، وزیر بهداشت تاکید دارد که افزایش تلفات کووید-19، نتیجه بی توجهی مردم به خواهش و تمنای وی در ماه‌های گذشته است و در ادامه هشدار می‌دهد که اگر مجبور شود، مسائلی را بازگو خواهد کرد که در اندیشه برخی نمی‌گنجد! اما ماجرا از چه قرار است و به راستی چه شد که از قدرت‌نمایی تمام عیار در مقابله با این بیماری در ماه‌های ابتدایی و کاهش آمار جان باختگان به حدود 30 تن در روز به اینجا رسیده ایم که یک روز 163 تن را از دست می‌دهیم، چند روز بعد به 200 جان باخته می‌رسیم و حالا با 221 فوتی در شبانه روز اخیر، همه رکورد‌ها را شکسته شده می‌یابیم و به اوج هراس می‌رسیم؟ این‌ها بخشی از پرسش هایی هستند که برای یافتن پاسخ.

شان به سراغ دکتر عبدالحسین روح الامینی، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس یازدهم رفته و با وی به گفت‌وگو نشسته‌ایم؛ گفت‌وگویی تفصیلی که پیش رویتان قرار دارد.

* چه اتفاق یا اتفاقاتی رقم خورد که به رغم حدود پنج ماه مقابله تمام عیار با کرونا در کشورمان، اکنون فاصله مان با شعار «کرونا را شکست می‌دهیم» به بیشترین میزان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا را نباید گردن مردم انداخت

افزایش آمار مبتلایان و جان باختگان کرونا را نباید گردن مردم انداخت