مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 12:102020-07-09سياسي

ترور شهید سلیمانی صلح و امنیت بین المللی را به خطر انداخت


سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو ،ترور شهید سلیمانی و همرزمانش را یک جنایت شدید بین المللی توصیف کرد که صلح و امنیت بین المللی را به مخاطره انداخت.

- سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو ،ترور شهید سلیمانی و همرزمانش را یک جنایت شدید بین المللی توصیف کرد که صلح و امنیت بین المللی را به مخاطره انداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ،اسماعیل بقایی هامانه ،که مواضع کشورمان را در این نشست شورای حقوق بشر تشریح می کرد ، ترور سردار سلیمانی و همراهانش را نه تنها نقض صریح اصول بنیادین حقوق بین الملل و منشور سازمان ملل، بلکه تعدی آشکار به مبانی حقوق بشر و اصول مدنیت دانست که مسئولیت بین المللی آمریکا را آن کاملا محرز است.

بقایی هامانه که تصویری از سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش را در کنار خود قرار داده بود، سردار سلیمانی را سرباز بزرگ ایرانی و مدافع واقعی حقوق بشر و کرامت انسانی در برابر سلطه گری، اشغال و تروریسم داعش معرفی کرد که توسط شقی ترین انسان های روی زمین به طرز وحشیانه ای ترور شد.

سفیر کشورمان ترور شهید سلیمانی و همرزمانش را یک جنایت شدید بین المللی توصیف کرد که صلح و امنیت بین المللی را به مخاطره انداخت.

وی تصریح نمود که ارتکاب چنین عمل وحشیانه ای تنها از سوی باندهای تبهکار و گروه های تروریستی مانند داعش و نه نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور شهید سلیمانی صلح و امنیت بین المللی را به خطر انداخت

ترور شهید سلیمانی صلح و امنیت بین المللی را به خطر انداخت