مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-09دانش

مهلت ویرایش اطلاعات و ثبت نام داوطلبان آزمون فلوشیپ امشب 19 تیر ماه پایان می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی با توجه به واگذاری آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) به دانشگاه های علوم پزشکی، - مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) از روز یکشنبه 15 تیرماه آغاز شده است و امشب 19 تیر ماه 99 پایان می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طبق اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی با توجه به واگذاری آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) به دانشگاه های علوم پزشکی، تغییر در نحوه برگزاری آزمون و رعایت حق انتخاب داوطلبان، مهلت ویرایش و ثبت نام داوطلبان از یکشنبه 15 تیرماه 99 آغاز شده است و تا پایان امشب 19 تیرماه ادامه دارد.

نتیجه بررسی مدارک مرحله اول آزمون فلوشیپ پزشکی نیز از امروز یکشنبه 15 تیرماه 99 تا ساعت 24امشب 19 تیرماه از طریق سایت اینترنتی sanjeshp.

ir با وارد کردن کد رهگیری قابل مشاهده است؛ لذا کلیه شرکت کنندگان که دارای نقص مدرک هستند می توانند نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

آزمون فلوشیپ پزشکی 9 مردادماه در دانشگاه های علوم پزشکی برگزار می شود و پیش از این تعداد یک هزار و 462 نفر در این دوره از آزمون ثبت نام کرده بودند که این تعداد برای قبولی در 15 دانشگاه و 77 رشته تکمیلی تخصصی رقابت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ویرایش اطلاعات و ثبت نام داوطلبان آزمون فلوشیپ امشب 19 تیر ماه پایان می یابد

مهلت ویرایش اطلاعات و ثبت نام داوطلبان آزمون فلوشیپ امشب 19 تیر ماه پایان می یابد