مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 10:102020-07-09پزشكي

4 شهرستان استان همدان در زمینه شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: شمال استان همدان از نظر تعداد مبتلایان به کرونا وضعیت بهتری دارد و همدان، نهاوند، ملایر و تویسرکان در وضعیت قرمز قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رشید حیدری مقدم ظهر پنج شنبه در نشست معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با هیئت رییسه دانشگاه با بیان اینکه در کلان منطقه 3 استان های همدان، کرمانشاه، کردستان، ایلام و دانشکده اسدآباد وجود دارند، اظهار کرد: استان های کرمانشاه، ایلام، کردستان در وضعیت قرمز و استان همدان در مرز هشدار قرار دارد و روند مرگ و میر افزایشی است.

وی همچنین در مورد وضعیت نمونه گیری، مبتلا شدن و فوت بر حسب ماه در سال 98 و 99، ویژگی های پایه بیماران بستری مبتلا به کووید 19 یادآور شد: شمال استان همدان از نظر کرونا وضعیت بهتری دارد و شهرستان های همدان، نهاوند، ملایر و تویسرکان در وضعیت قرمز قرار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه روند بستری و افزایش تخت ها افزایشی است، عنوان کرد: تعداد 25 مرکز غربالگری در استان همدان وجود دارد و تاکنون تعداد 8 هزار و 5 نمونه گیری انجام شده و بیشترین آمار مرگ و میر در جمعیت بالای 60 سال است.

وی با ابراز خرسندی از اینکه بروز مرگ در کارکنان دانشگاه علوم پزشکی همدان وجود نداشته است، گفت: مراکز 16 ساعته در سراسر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 شهرستان استان همدان در زمینه شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد

4 شهرستان استان همدان در زمینه شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد