مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-09پزشكي

محدودیت های کرونایی استان بوشهر تمدید شد/ 8 شهرستان در وضعیت قرمز


دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از افزایش شمار شهرهای قرمز استان به 8 شهر خبر داد و گفت: در حال حاضر 323 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید کشمیری ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 61 بیمار در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند.

وی بابیان اینکه در حال حاضر 171 مورد مثبت قطعی در بیمارستان های استان بستری هستند گفت: خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 68 مورد از بستری های بخش های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده اند که از این تعداد 39 مورد مثبت قطعی بوده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت دو مورد دیگر در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: متأسفانه آمار موارد فوت شده بر اثر کرونا در استان بوشهر به عدد 136 رسید.

53 مورد بستری در مراقبت های ویژه کشمیری بابیان اینکه هم اکنون 53 مورد در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند افزود: از این تعداد در حال حاضر 32 مورد از آن ها با کمک دستگاه نفس می کشند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به افزایش شمار شهرهای قرمز استان از چهار به هشت شهر، بر اساس تقسیم بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محدودیت های تعیین شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کووید 19 در این استان برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی استان بوشهر تمدید شد/ 8 شهرستان در وضعیت قرمز

محدودیت های کرونایی استان بوشهر تمدید شد/ 8 شهرستان در وضعیت قرمز