مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-09دانش

ترم مهرماه دانشگاه علامه طباطبایی ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری است


معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه این دانشگاه دارای 3 هزار و 800 دانشجوی خوابگاهی است، گفت: ترم مهرماه دانشگاه علامه طباطبایی ترکیبی از آموزش حضوری و مجازی خواهد بود.

- شجاع احمدوند معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، با بیان اینکه ترم مهرماه این دانشگاه ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری است، گفت: دانشگاه علامه طباطبایی طبق برنامه ریزی که در شورای دانشگاه گرفته شده است، نیم سال بعدی ترم خود را در قالب برنامه دووجهی انجام خواهد داد به طوری که اولویت آموزش در ترم مهرماه مجازی بوده و با تقسیم بندی که انجام می دهیم آموزش حضوری نیز برگزار خواهد شد.

  وی افزود: دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه برای نیم سال تحصیلی مهرماه به دو گروه تقسیم خواهند شد، حدود 1800 نفر از آنها که مربوط به نیمی از دانشکده های این دانشگاه هستند به صورت مجازی آموزش خواهند دید.

  *  آموزش مجازی نیمی از دانشجویان خوابگاه در 9 هفته برگزار خواهد شد احمدوند تصریح کرد: پس از آموزش مجازی گروه اول از دانشجویان در 9 هفته، نیمی دیگر از دانشجویان خوابگاهی این دانشگاه جایگزین دانشجویان مجازی خواهند شد به طوری که آن دسته از دانشجویانی که در مرحله اول آموزش مجازی دیده اند، در فاز دوم ترم تحصیلی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترم مهرماه دانشگاه علامه طباطبایی ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری است

ترم مهرماه دانشگاه علامه طباطبایی ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری است