مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-09پزشكي

کرونا در استان همدان دچار طغیان جدی نشده است


معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تاکنون کرونا در استان همدان به طغیان جدی منجر نشده است بر لزوم مدیریت وضعیت تأکید کرد و خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر حق دوست پیش از ظهر پنج شنبه در بازدید از مرکز بهداشت استان همدان و نمایشگاه اقدامات انجام شده در راستای مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان در شرایط خوبی قرار دارد، گفت: این مجموعه با برنامه ریزی منسجم رشد کمی و کیفی قابل ملاحظه ای داشته به طوری که هم نیازهای استان و هم کشور را تأمین می کند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان در کنار دانشگاه بوعلی سینا در تعالی کشور مؤثر است، گفت: در مورد کرونا از ابتدا در کل کشور برنامه هایی برای توانمندسازی کادر درمان انجام شده و گزارش ها و بازدیدهای صورت گرفته در این زمینه روند خوبی نسبت به متوسط کشور داشته است.

وی ادامه داد: به صورت منسجم و کارا با برنامه ریزی های انجام شده و به کارگیری علم و دانش در استان همدان تاکنون طغیان جدی ایجاد نشده که امید است با درایت بیماری در سطحی که به طغیان نیانجامد مدیریت شود.

استفاده از مستندات علمی به صورت منطقه ای معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه احساس می کنم توان عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در استان همدان دچار طغیان جدی نشده است

کرونا در استان همدان دچار طغیان جدی نشده است