مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 09:002020-07-09پزشكي

وضعیت بحرانی 16 بیمار مبتلا کرونا در چهارمحال و بختیاری


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: 16 بیمار مبتلا به کرونا با شرایط بحرانی در بیمارستان های چهارمحال و بختیاری تحت درمان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید شیرانی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار بیماری کرونا در استان در نوزدهمین روز تیرماه سال 99 عنوان کرد: طی 24 ساعت گذشته 216 نفر با علائم بالینی مشکوک به بیماری کرونا به مراکز بهداشتی و درمانی سرپایی استان مراجعه داشته اند و 19 بیمار با علائم مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی بستری شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: طی 24 ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست 9 مراجعه کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کووید 19 که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

وی گفت: هم اکنون 69 بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد 53 نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات هستند.

وی بیان کرد: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته، مورد فوتی جدید ناشی از ابتلاء به بیماری نوپدید کووید 19 در استان گزارش نشده است و مجموع فوتی های ناشی از ابتلاء به این بیماری در چهارمحال و بختیاری همان 59 نفر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت بحرانی 16 بیمار مبتلا کرونا در چهارمحال و بختیاری

وضعیت بحرانی 16 بیمار مبتلا کرونا در چهارمحال و بختیاری