مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-09اقتصادي

افتتاح طرح توسعه مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد


هفته پنجم پویش ملی تولید، تداوم امید با افتتاح طرح بزرگ و پیشران صنعتی و معدنی، مجتمع ذوب آهن پاسارگاد در شهرستان کوار به دستور رییس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس آغاز شد.

- ایسنا/فارس هفته پنجم پویش ملی "تولید، تداوم امید" با افتتاح طرح بزرگ و پیشران صنعتی و معدنی، مجتمع ذوب آهن پاسارگاد در شهرستان کوار به دستور رییس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس آغاز شد.

بهره برداری از طرح توسعه مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد شهرستان کوار در استان فارس، پیش از ظهر پنجشنبه 19 تیرماه در قالب یک برنامه ویدئوکنفرانسی به دستور رییس جمهوری و توسط معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، استاندار فارس، رییس سازمان صمت، فارس آغاز شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به فاز جدید ذوب آهن پاسارگاد گفت: این مجتمع محصولاتی با ظرفیت اسمی سالیانه 1.

8 میلیون تن آهن اسفنجی و 3.

4 میلیون تن گندله آهن را تولید می کند که مجموع سرمایه گذاری 51000 میلیارد ریال و جمع اشتغال 674 نفر در دو طرح آهن اسفنجی و گندله آهن است.

حمیدرضا ایزدی ادامه داد: برای راه اندازی بخش آهن اسفنجی این مجموعه 26 هزار میلیارد ریال هزینه شده و اشتغالزایی 376 نفر را ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح توسعه مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد

افتتاح طرح توسعه مجتمع صنعتی ذوب آهن پاسارگاد