مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 06:002020-07-09سياسي

عامل ابتلا شدن مردم قم به کرونا در روزهای اخیر


معاون دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: بیشتر کرونایی های اخیر قم در مجالس روزهای گذشته مبتلا شدند.

- معاون دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به اینکه طی دو هفته اخیر در حال افزایش بیماری در سطح این استان هستیم، گفت: بیشتر کرونایی های اخیر قم در مجالس روزهای گذشته مبتلا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سیامک محبی چهارشنبه شب دریکصد و نودمین جلسه شورای فرهنگ عمومی قم در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: شرایط قم از نظر شیوع کرونا نسبت به استان هایی که در وضعیت قرمز، نارنجی و حتی زرد قرار دارند بهتر است.

وی افزود: البته باید گفت به رغم افزایش شمار کرونایی ها در روزهای اخیر بازهم شرایط قم همچنین در مقایسه با وضعیتی که در اسفندماه سال گذشته و فروردین ماه امسال داشت، نیز بهتر می باشد.

محبی با ذکر این مطلب که روند شیوع بیماری و تعداد فوتی ها در قم نیز نسبت به ابتدای شیوع کرونا کمتر است، اظهارکرد: با این وجود تضمینی برای حفظ این وضعیت وجود ندارد.

متاسفانه استان ها و شهرستان های هم مرز با قم از جمله کاشان و استان مرکزی نیز وارد وضعیت قرمز شدند، و این انتظار می رود که با توجه به آمد و شدهایی که به شهر صورت می گیرد و همچنین وضعیت فعلی این بیماری در قم، روزهای سختی را در پیش داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل ابتلا شدن مردم قم به کرونا در روزهای اخیر

عامل ابتلا شدن مردم قم به کرونا در روزهای اخیر