مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 05:402020-07-09دانش

مبادله تفاهمنامه بین دانشگاه آزاد و پارک علم و فناوری فارس


دانشگاه آزاد اسلامی فارس و پارک علم و فناوری استان با انعقاد تفاهم نامه ای بر توسعه همکاری های علمی و کارآفرینی، حمایت پارک علم و فناوری فارس از واحدها و شرکتهای مستقر در مراکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کردند.

- ایسنا/فارس دانشگاه آزاد اسلامی فارس و پارک علم و فناوری استان با انعقاد تفاهم نامه ای بر توسعه همکاری های علمی و کارآفرینی، حمایت پارک علم و فناوری فارس از واحدها و شرکتهای مستقر در مراکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کردند.

رییس پارک علم و فناوری فارس در نشست مشترکی که با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد، با اشاره به برنامه پارک علم و فناوری فارس در تعامل با سازمان ها و دستگاه های مرتبط با حوزه علم و فناوری در استان، عنوان کرد: پارک فارس آماده راه اندازی پردیس در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس، امین رضا ذوالقدر ابراز امیدواری کرد که این تفاهم نامه موجب گسترش سطح همکاری و همچنین راه اندازی سرای نوآوری تخصصی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز شود.

محمدکاظم کاوه پیشقدم، دبیر هیئت امنا و رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس شیراز نیز در این نشست ضمن اعلام آمادگی دانشگاه جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبادله تفاهمنامه بین دانشگاه آزاد و پارک علم و فناوری فارس

مبادله تفاهمنامه بین دانشگاه آزاد و پارک علم و فناوری فارس