مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 تیر 1399 ساعت 02:552020-07-08حوادث

نجات کوهنورد آسیب دیده در کوه سبلان


رییس هلال احمر شهرستان مشگین شهر گفت: امدادگران هلال احمر یک کوهنورد حادثه دیده در کوه سبلان را نجات داده و وی را به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) مشگین شهر انتقال دادند.

- شهرام ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از اردبیل اظهار کرد: امدادگران هلال احمر پس از 10 ساعت تلاش یک کوهنورد حادثه دیده در کوه سبلان را نجات داده و وی را به بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) مشگین شهر انتقال دادند.

وی افزود: به دنبال تماس تلفنی یک فرد گرفتار شده در ارتفاعات قله سبلان  با 112 ندای امدادجمعیت هلال احمر استان، اکیپ امدادی هلال احمر پایگاه شهید بنی هاشم مشگین شهر و اکیپ کوهستان جمعیت هلال احمر مشگین شهر جهت شناسایی موقعیت فرد حادثه دیده از مسیر پناهگاه سبلان حرکت کردند.

رییس هلال احمر شهرستان مشگین شهر تصریح کرد:  فردی حدود 30 ساله که  به تنهایی جهت صعود به قله سبلان حرکت کرده بود، در هنگام صعود به قله سبلان در نزدیکی پرچم 45 و نزدیکی سنگ محراب از ناحیه پا صدمه دیده و پایش شکسته بود.

وی بیان کرد: امدادگران هلال احمر و ست نجات بعد از چندین ساعت تلاش  شامگاه گذشته این کوهنورد را از محل نزدیک به قله سبلان به بیمارستان ولیعصر(عج) مشگین شهر منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات کوهنورد آسیب دیده در کوه سبلان

نجات کوهنورد آسیب دیده در کوه سبلان