مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 21:252020-07-08ورزشي

برایتون 1-3 لیورپول؛ قرمز ها به 100 فکر می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار در همان 8 دقیقه ابتدایی دو بار توسط محمد صلاح و جوردن هندرسون دروازه حریف را باز کردند و در نهایت یک گل دیگر از ستاره مصری، - لیورپول که قهرمانی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر قطعی شده، امشب موفق شد در خانه برایتون به پیروزی 3-1 دست پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار در همان 8 دقیقه ابتدایی دو بار توسط محمد صلاح و جوردن هندرسون دروازه حریف را باز کردند و در نهایت یک گل دیگر از ستاره مصری، یک پیروزی خارج از خانه راحت را نصیب قرمزها کرد.

لیورپول بازی را هجومی آغاز کرد و بعد از اینکه در دقیقه 4 یک موقعیت خوب را از دست دادند، در دقیقه 6، این محمد صلاح بود که گل اول بازی را به ثمر رساند.

روی پرس سنگین لیورپولی ها از جلوی زمین بود که مدافع برایتون دچار اشتباه شد و پاس نبی کیتا را صلاح با یک ضربه دقیق، تبدیل به گل کرد.

تنها دو دقیقه بعد، لیورپولی ها به گل دوم رسیدند.

این بار هم بازیکنان لیورپول با تحت فشار گذاشتن بازیکنان حریف و گرفتن مالکیت توپ در میانه زمین، یک حمله سریع را شروع کردند و در نهایت پاس صلاح را هندرسون با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه، تبدیل به گل دوم بازی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برایتون 1-3 لیورپول؛ قرمز ها به 100 فکر می کنند

برایتون 1-3 لیورپول؛ قرمز ها به 100 فکر می کنند