مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 18:102020-07-08حوادث

ارسباران همچنان می سوزد


مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: آتش سوزی در منطقه قرا تکانلو شهرستان خداآفرین که از ساعت چهار روز گذشته آغاز شده، پس از مهار مجددا شعله ور شد و همچنان ادامه دارد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: آتش سوزی در منطقه قرا تکانلو شهرستان خداآفرین که از ساعت چهار روز گذشته آغاز شده، پس از مهار مجددا شعله ور شد و همچنان ادامه دارد.

محمد باقر هنرمند در گفت وگو با ایسنا در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: به دستور استاندار آذربایجان شرقی و احساس نیاز به بالگرد برای اطفاء حریق، یک فروند بالگرد هلال احمر به برای هلی برد نیروهای امدادی به منطقه اعزام شده است.

وی افزود: از وزارت دفاع نیز درخواست بالگرد بسکت دار و از ارتش، آتش نشانی تبریز و گروه امداد و نجات کوهستان هلال احمر استان نیز درخواست کمک کرده ایم تا نیروهای امدادی تازه نفس صبح فردا به منطقه اعزام شوند.

وی با بیان اینکه به دلیل کنترل نشدن حریق، میزان خسارت وارده هنوز برآورد نشده است، گفت: میزان خسارت پس از اطفاء حریق با استفاده از utm توسط همکاران منابع طبیعی برآورد و اعلام خواهد شد.

هنربر در خاتمه تاکید کرد: جنگل های ارسباران سرمایه ملی هستند و ثبت ملی شده اند، از این رو از مردم، کشاورزان و گردشگران می خواهیم تا نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسباران همچنان می سوزد

ارسباران همچنان می سوزد