مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 16:552020-07-08حوادث

کشف 400 کیلو تریاک در عملیات یگان تکاوری اصفهان


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف 400 کیلو تریاک در عملیات ویژه ماموران یگان تکاوری این فرماندهی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقبل از پایگاه خبری پلیس، غلامحسین صفری اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشرافیت، دقت و تیزهوشی بالای خود حین کنترل و رصد محور خاکی اطراف ایست و بازرسی شهید شرافت شهرستان نایین به یک دستگاه خودروی سواری سمند و 2 نفر کوله بر که به صورت پیاده در حال تردد در این محور بودند مشکوک و آن ها را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: پس از متوقف شدن خودرو و افراد کوله بر، ماموران در بازرسی دقیق از خودرو 360 کیلو و از کوله افراد پیاده 40 کیلو تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به کشف 400 کیلو تریاک در این عملیات اظهار داشت: در این رابطه 4 سوداگر مرگ دستگیر و با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

صفری خاطر نشان کرد: عوامل رزمی یگان تکاوری با اقتدار، تمامی راه های فرعی و خاکی و کویری استان را زیر نظر داشته و این مسیرها را برای قاچاقچیان و سوداگران مرگ ناامن کرده و اجازه جولان به آنان نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 400 کیلو تریاک در عملیات یگان تکاوری اصفهان

کشف 400 کیلو تریاک در عملیات یگان تکاوری اصفهان