مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 16:202020-07-08اجتماعي

افزایش شدت باد های 120 روزه در 3 استان


مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از روز جمعه 20 تیر تا دوشنبه 23 تیر افزایش شدت باد های 120 روزه در خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و شرق کرمان پیش بینی می شود و احتمال خسارت به محصولات کشاورزی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور در روز‌های آتی و امروز بیان کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی تا یکشنبه هفته آینده در شمال‌غرب و ارتفاعات البرز مرکزی در برخی ساعات به ویژه بعدازظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود که این شرایط فردا و پس‌فردا در شمال‌غرب شدت بیشتری دارد.

وی گفت: امروز و فردا در ارتفاعات استان‌های کرمان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه بویر احمد، هرمزگان و سیستان و بلوچستان و شمال فارس، وزش باد شدید و رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: از فردا تا شنبه در شمال شرق، شرق و دامنه‌های شرقی البرز وزش باد شدید و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، آذربایجان غربی و زنجان، روز جمعه 20 تیر در برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و زنجان و روز شنبه 21 تیر در برخی نقاط استان‌های آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شدت باد های 120 روزه در 3 استان

افزایش شدت باد های 120 روزه در 3 استان