مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 13:302020-07-08سياسي

نظام آموزش قرآنی نیازمند تحول است/ لزوم بهره گیری از فضای مجازی


رییس سازمان دارالقرآن کشور با اشاره به اینکه نظام آموزش قرآنی نیازمند تغییر و تحول و بهره گیری از خلاقیت است، گفت: باید از ظرفیت فضای مجازی برای آموزش های قرآنی استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مهدی اخوان صباغ عصر امروز در نشست با مدیران مؤسسات و خانه های قرآنی شهری و روستایی در اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه فعالیت در حوزه مؤسسات و خانه های شهری و روستایی دار القرآن طبق فرمایش مقام معظم رهبری حرکتی جهادی است، گفت: تلاش می کنیم این فعالیت ها جنبه راهبردی را در سطح کلان محقق کند.

رییس سازمان رالقران کشور با اشاره به اینکه فعالیت در این فضای تعلیم و تعلم نسخه شفا بخش دنیا و آخرت است، افزود، انس و ارتباط با قرآن زندگی همگی ما را تحت تأثیر قرار می دهد.

وی با تاکید بر اینکه مربیان قرآنی با درک فضای حاضر و به رغم وجود کمبود امکانات از تلاش های قرآنی خود خسته نشوند، تصریح کرد، این فعالیت ها در سطح کلان به تحقق و احیای تمدن اسلامی کمک شایانی خواهد.

حجت الاسلام اخوان صباغ از مربیان عرصه آموزش قرآن خواست حوزه فعالیت های قرآنی خود را در کنش های اجتماعی و کمک به مستضعفان سوق دهند، ادامه داد: قرآن باید الگوی واقعی زندگی مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام آموزش قرآنی نیازمند تحول است/ لزوم بهره گیری از فضای مجازی

نظام آموزش قرآنی نیازمند تحول است/ لزوم بهره گیری از فضای مجازی