مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 10:152020-07-08حوادث

کشف جرایم اینترنتی در مازندران 125 درصد رشد یافت/دستگیری 70 شرور


فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به افزایش 125 درصدی کشف و برخورد با جرایم اینترنتی در استان اظهار داشت:برداشت اینترنتی از حساب بانکی افراد طی سال جاری 230 درصد رشد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار مرتضی میرزایی در گزارشی از عملکرد سه ماهه سال جاری نیروی انتظامی با هشدار به هنجار شکنان تصریح کرد: با ادامه طرح های عملیاتی پلیس و همکاری دستگاه های اجرایی با افرادی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند، قاطعانه برخورد خواهد شد تا شاهد هیچ گونه گردنکشی و شرارت در سطح استان نباشیم.

فرمانده انتظامی استان مازندران با قدردانی از حمایت های بی دریغ مردم و دستگاه قضایی به ویژه دادستان ها افزود: پلیس با کسانی که تحت هر عنوانی از اراذل و اوباش حمایت کند و یا وابستگی به این افراد داشته باشند، جز مخلان نظم و امنیت جامعه تلقی کرده وبرخورد می کند.

سردار میرزایی با اشاره به ارائه خدمات قضایی پلیس به شهروندان اظهار داشت: اجرای 18 هزار و 144 حکم قضایی، ابلاغ 32 هزار و 192 مورد اوراق قضایی، 6 هزار و 344 مورد جلب و دستگیر 10 هزار و 585 مجرم تحت تعقیب مراجع انتظامی و قضایی از جمله اقدامات انتظامی استان در سه ماهه امسال بوده است.

وی نظارت بر صنوف را یکی از دغدغه های مردم مازندران برشمرد و با اشاره به افزایش 12 درصدی بازدیدهای نظارتی از واحدهای صنفی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف جرایم اینترنتی در مازندران 125 درصد رشد یافت/دستگیری 70 شرور

کشف جرایم اینترنتی در مازندران 125 درصد رشد یافت/دستگیری 70 شرور